‘Gezinti’ ismi verilen yeni bir dijital reklam sistemini tanıtan TTNET Genel Müdürü Abdullah Orkun Kaya, Taksim’de olaylar sırasında internet bağlantısının kesildiği iddialarını reddetti. Kaya, “Yoğunluktan kısa süreli sıkıntılar olabilir. TTNET’in kesinlikle bu süreçte herhangi bir engellemesi olmadı. Her şeyin arkasında bir şey aramaya gerek yok” dedi. Dijital reklamcılık sektörüne adım attıklarını belirten Kaya, “TTNET, internet kullanıcılarının ilgi alanlarına göre reklam sunmayı sağlayacak. ‘Gezinti’ servisiyle dijital reklamcılık ekosisteminin büyümesine destek olacak” diye konuştu. Kaya, Türkiye’nin iletişim ve eğlence şirketi TTNET’in yeni vizyonu TTNET 360 doğrultusunda, Türkiye’yi yeni dijital çözümler ile tanıştırmak için farklı sektörlere yönelik çözümler sunmaya devam ettiğini söyledi. Son 2 yılda reklam pazarındaki büyümenin tamamının online pazarında olduğuna işaret eden Kaya, “Geçen yıl Türkiye’de toplam reklam pazarı 5.2 milyar lira, dijital pazarın aldığı pay 1 milyar lira sınırına yaklaşmış” dedi.