TAMAMEN yenilenen Santa Fe, Hyundai i40 modelindeki gibi şirketin Fluidic Sculpture (Akışkan Yontu) diye tanımladığı tasarım dilini temel alıyor. Santa Fe bu tasarım dilini Storm Edge (Fırtına Kenarı) adını verdiği yeni bir tasarım kavramıyla geliştirmiş. Hyundai açıklamasında, bu kavramın “doğanın bir fırtınanın oluşumu sırasında yarattığı güçlü ve dinamik görüntüleri yakaladığını” söyledi. Yeni aracın profilinde önceki modellere göre daha keskin hatlar bulunurken ön kısım da daha sportif bir görünüme kavuşmuş. Artık otomobilin kendine has bir özelliği haline gelmiş altıgen ızgara aynen korunmuş. Yeni Santa Fe ile ilgili detayların New York Otomobil Fuarı’nda açıklanması bekleniyor. 2000 yılında piyasaya sürüldüğünden beri 2,56 milyon adet Santa Fe satıldı.