SPOR: Fikret Orman: “Uçak almayı düşünüyoruz”

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman katıldığı Ankara Marka Festivali’nde gündeme dair önemli açıklamalarda bulundu.
Başkan Fikret Orman, konuşma öncesinde BJK TV’nin canlı yayına katıldı ve “Ben Beşiktaşlılarla olmaktan mutluluk duyuyorum. Bugün bizim açımızdan önemli bir gün. Beşiktaşlılığın ne demek olduğunu, Beşiktaş’ın nasıl bir marka olduğunu anlatacağız” dedi.
Başkan Fikret Orman, gençlerin yoğunlukta olduğu konferansta önce konuşmasını yaptı, ardından da hem sosyal medya üzerinden hem de salondaki izleyiciler arasından gelen sorulara yanıt verdi.
Orman, kürsüde yaptığı konuşmada özetle şunları söyledi: “Değerli sporseverler, Ankaralı Beşiktaşlıları camiam adına selamlıyorum. Beşiktaş, Türkiye’nin en önemli markalarından bir tanesidir. Camiamız Osmanlı döneminin son zamanlarında kurulmuş bir sosyal örgüttür. Beşiktaş güneşin batmadığı bir camiadır, dünyanın her yerinde milyonlara hitap eden bir organizasyondur. Beşiktaş bir spor kulübü olma haricinde; bir duruştur, bir aşktır. Farklı bir kültürümüz vardır. Bu farklılık bizim kültürümüzü renklendiren önemli bir unsurdur. Bizim en değerli varlığımız Beşiktaş’ın marka değeridir. Yönetimsel olarak attığımız her adım Beşiktaş’ın her alanda temiz bir kulüp ve değer olarak algılanmasını sağlamak üzerinedir. Beşiktaş markası şu anda Türkiye’deki en önemli markalardan bir tanesidir. Yaptığımız sponsorluklar ve anlaşmalar bunun en önemli göstergesidir.“
Başkan Fikret Orman, kulübün marka değerini anlattıktan sonra öğrencilerden gelen sorulara samimi cevaplar verdi: “Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk’ün de dediği gibi sporun ve sporcunun ahlâk tarafı çok önemlidir. Biz böyle öğrendik, böyle de yaşamaya çalışıyoruz. “Şeref’inle oyna, Hakkı’nla kazan” bizim en temel düsturumuz ve sloganımızdır. Bizim için şampiyonluklardan daha önemli olan bu duruştur. Bizim zamanımızda mahalle kültürü vardı. Biz sokaklarda ve arkadaşlarımızla beraber büyüdük. Ama artık bu kültür yok. Şimdiki nesil bilgisayar nesli. Gençlik zamanının büyük çoğunluğunu bir ekrana bakarak geçiriyor. Biz bu alanda da öncü olmaya çalışıyoruz. Sosyal medya ekibimiz 8,5 milyon kişiye ulaşıyor ve Beşiktaşlılığı daha da yaygınlaştırmaya çalışıyor. Vodafone Arena sadece bir stat değildir, bunu tamamlandığında herkes görecek. Orası bir anıt eserdir. İstanbul’un en güzel köşelerinden birisine yapılan bir saraydır. Vodafone Arena tamamlandığında tüm insanların gurur duyacağı bir yapıt olacak. Bu proje bizim marka değerlerimizin en önemlilerinden birisidir. Tabii stat projemiz tamamlandıktan sonra marka değerimizi yükseltecek başka projelerimiz de olacak. Bunlardan bir tanesi uluslararası bir havayolu şirketiyle anlaşmak ve kendi uçağımıza sahip olmak olacak. Gittiğimiz her yere bu özel uçakla uçacağız ve bu tür stratejiler gerçekleştirerek marka değerimizi geliştireceğiz.
Beşiktaş taraftarlarının farklı özellikleri var. Beşiktaşlılar hayatta bir yerlere hak ederek ve emek vererek gelen kişilerdir. Ankara’da çok Beşiktaşlı arkadaşımız var. Burada ilerleyen zamanlarda şehrin merkezine tüm Beşiktaşlıların kullanabileceği bir spor kompleksi yapmak istiyoruz. Beşiktaş’ın siyasi algılanmasını istemiyorum. Bu kulüp siyaset yapma yeri değildir. Siyaset yapmak isteyen arkadaşlarımız siyasi partiler içerisinde bu isteklerini gerçekleştirebilir. Beşiktaş bir spor kulübü olarak vardır. Beşiktaşımız sosyal sorumluluk projeleriyle, eğitime desteğiyle öne çıkmalıdır. Camiamız çok büyük bir spor kulübü olarak bütün insanlığı kapsayacak bir konumda olmalıdır.”