Emojiler hayatın her alanına girdi. Geçtiğimiz Haziran ayında, Paris Moda Haftası kapsamında ilk kez gördüğümüz, Vetements x Reebok işbirliğinden ortaya çıkan en son parça “Logo Instapump Fury” piyasaya çıktı. İki marka arasında devam eden işbirliğinin ikinci sürümü olan sneaker’lar, Reebok’ın ikonik silüetini, eğlenceli bir hale dönüştürüyor.
İşbirliğinden ortaya çıkan ilk ayakkabı ile karşılaştırıldığında oldukça sade bir görünüme sahip olan ayakkabılar; beyaz üzerine yine aynı renkte Vetements yazısı ve sarı emojileriyle dostun ve düşmanın tüm dikkatini ayağa topluyor.
Bu yıl ‘The Hot Brand’ listesinde, tasarımcısı olduğu iki markayla -Balenciaga ve Vetements- ilk 5’de yer alan Demna Gvasalia, yılın en çok arzulanan sneaker’ını tasarlayarak da, oyunun kurallarını kendi belirlediğini zaten kanıtlamıştı. Fiyatı 705 pound olan sneaker’lar bir sonraki yılın ‘Top Product’ı olur mu bilinmez ama Demna Gvasalia’nın bu konudaki başarısını göz önünde tutmakta fayda var.
VOGUE