OTOMOBİL: Türkiye’nin tercihi Mercedes

Dünyada 88 ülkede faaliyet gösteren ve marka yönetimi ile pazarlaması konusunda uluslararası bağımsız otorite kabul edilen olan Superbrands tarafından düzenlenen “Süpermarkalar Türkiye 2016” araştırmasında Mercedes-Benz ilk 2’e girerek “süper marka” seçildi.

Türkiye’nin ‘Süper markası’
Dünyada 88 ülkede faaliyet gösteren ve marka yönetimi ile pazarlaması konusunda uluslararası bağımsız otorite kabul edilen olan Superbrands tarafından düzenlenen “Süpermarkalar Türkiye 2016” araştırmasında Mercedes-Benz ilk 2’e girerek “süper marka” seçildi. Araştırmada ilk aşamada 4 bin 986 marka arasından bin 148 marka, aday marka olarak belirlendi. Tüketici değerlendirmesinde 67 baraj puanını aşan 181 marka Türkiye’nin “Süpermarkaları” arasında yer almaya hak kazandı. Tüketicilerin oylarıyla Mercedes-Benz, ikinci sırada yer aldı. Mercedes-Benz, “Süpermarkalar Türkiye 2016” ilk 3’e giren tek otomotiv markası oldu.

6 MİLYON LİRALIK SHOWROOM
Koluman Motorlu Araçlar Ticaret ve Sanayi A.Ş., Mercedes-Benz’in en şık, en teknolojik ve en lüks showroom’unu Levent’te hizmete açtı. Mercedes-Benz Türk’ün hissedarı da olan Koluman Holding A.Ş. bünyesindeki Türkiye’nin en büyük Mercedes-Benz yetkili satıcısı ve servisi Koluman, gösterişli showroom’unun yanında 24 saat hizmet veren servisiyle de dikkat çekiyor.
Koluman Motorlu Araçlar Ticaret ve Sanayi A.Ş. Otomobil Genel Müdürü ve İcra Kurulu Üyesi Altuğ Erciş, premium segmentteki daralmaya rağmen showroom için 6 milyon TL’lik bir yatırım yaptıklarını belirterek, “Markanın geleceğini yansıtan şık tasarım çizgilerine sahip showroom’u hizmete sunduk. Sadece teknolojik geliştirmeler için harcanan miktar 500 bin TL’yi aştı. Böylece markanın imajına yakışır bir tesisi daha Türkiye’ye kazandırmış olduk. İçinde spor salonunun da olduğu sosyal alanlara sahip showroomun yanında 7/24 hizmet veren servisimiz ile de bölgede bir ilke imza attık” diye konuştu.