Türkiye’de kısa sürede çok sevilen MINISO, mağaza sayısını hızla artırıyor. Aksesuardan kozmetiğe, teknolojiden tekstil ürünlerine kadar birçok kategoride sürekli yenilenen yaklaşık 6 bin çeşit inovatif ürünü ile dünya genelinde 2 bini aşkın mağazaya ulaşan Japon hızlı tüketim markası MINISO, Türkiye’de mağaza yatırımlarıyla büyümeye devam ediyor. MINISO, Ataşehir Watergarden AVM, Levent Kanyon, Ümraniye Meydan AVM ve Maltepe Maltepe Park AVM’den sonra Haziran ayında açacağı Akasya ve Akbatı AVM ile müşterileriyle buluşma noktasını artıracak. Ürünleri çok sevilen MINISO, önümüzdeki dönemde her aya 2 mağaza açarak, büyümesini hızlandıracak.
MINISO, Türkiye’de yatırımlarına yeni açacağı mağazalarıyla devam ediyor. Haziran ayında Akasya ve Akbatı AVM’lerde mağaza açacak olan marka, yılın ikinci yarısında her ay 2 mağaza açarak büyümeye devam edecek.
MINISO, Temmuz ayında İstanbul Forum ve Viaport AVM’de mağaza açmaya hazırlanırken, Ağustos ayında Vialand ve Capacity mağazalarını müşterileri ile buluşturacak. İstanbul’dan sonra tüm Türkiye’de perakende pazarında güçlenmeyi planlayan marka, Anadolu’ya açılmak için hazırlıklara başladı.
Her hafta yenilenen, inovatif ürünler
Kaliteli yaşamın herkesin hakkı olduğu felsefesini savunan; kendisini kaliteli, yaratıcı ve eğlenceli tasarımları, ulaşılabilir fiyatlara tedarik etmeye adamış global bir marka olan MINISO, her hafta yenilenen ürün gruplarını müşterileri ile Türkiye’de buluşmaya devam ediyor. Aksesuardan kozmetiğe, teknolojiden tekstil ürünlerine kadar birçok kategoride sürekli yenilenen yaklaşık 6 bin çeşit ürünü ile doğal, kaliteli yaşam ve ulaşılabilir fiyat politikasını benimsemiş olan inovatif Japon markası MINISO, şimdiden kendi sadık müşteri kitlesini oluşturdu. Sürekli yenilenen farklı ürünleri ve ulaşılabilir fiyatlarıyla her tüketicinin kaliteli ürünleri rahatlıkla satın almasına özen gösteriyor.
MINISO hakkında
MINISO 2013 yılında kurulduğundan bu yana küresel ölçekte büyüme kaydetmektedir. Üç yıl içinde tüm dünyada 2000’den fazla mağaza açan MINISO halihazırda, Japonya, ABD, Kanada, İngiltere, Portekiz, Rusya, Ukrayna, Polonya, İspanya, Yunanistan, Singapur, Tayvan, Nepal, Vietnam, Bengal, Dubai, Suudi Arabistan, Kore, İtalya, İsrail, İran, Malezya, Hong Kong (Çin) ve Makao (Çin) dahil olmak üzere 40 ülke ve bölge ile stratejik iş birliği anlaşması imzalamış bulunmaktadır. Ayda ortalama 80 ile 100 mağaza açan MINISO’nun 2020 yılına kadar tüm dünyada 6 bin mağazaya ulaşılacağı öngörülmektedir. Bu yıl ABD’deki ilk mağazanı California’da açan MINISO’nun hâlihazırda ABD dışında Kazakistan, Rusya, Dubai, Avustralya, Meksika, Japonya, Singapur ve Çin gibi birçok bölgede de mağazaları mevcut durumda.
MINISO, kaliteli yaşam ve müşterilerin ihtiyaçlarına riayet etme felsefesini savunan; kendisini, müşterilerine kaliteli, yaratıcı ve erişilebilir fiyatlı ürünler tedarik etmeye adamış global bir markadır. MINISO aynı zamanda, yeme-içme, hızlı giyim ve eğlence sektörleri ile alışveriş merkezlerinin ana gücü haline gelerek moda ve eğlenceyi bir araya getiren yeni bir iş stili yaratmıştır. Kaliteli yaşama dönük ‘fast fashion’ felsefesini gerçekleştiren MINISO, müşterilerin mutluluk, moda ve iyi bir yaşam tarzı tecrübe edebilmelerini sağlamak için yepyeni ve eğlenceli bir alışveriş ortamı oluşturmaya odaklanmaktadır.
MINISO, dünyanın her yerinden en iyi malzemeleri seçerek ürün yapısını optimize etmede ve ürün yönetiminde özenli olmada ısrarcı konumdadır. Yüksek kaliteli ve yaratıcı ürünler satma konusunda istikrarlı olan MINISO, aynı zamanda müşterilerin alışveriş deneyimine de büyük önem vermektedir. MINISO mağazalarının çoğu; insanların gündelik hayatlarına yakın mesafede bulunan ve yüksek modaya ev sahipliği yapan merkezi bölgelerdeki büyük alışveriş merkezlerinde yer almaktadır. MINISO müşterilerine her zaman mükemmel bir alışveriş deneyimi sunmak için çaba sarf etmektedir.