Turkcell, medya planlama ajansını seçmek için açtığı konkur sonucunda BPN İstanbul ile çalışma kararı verdi. Tüm medya planlama faaliyetlerini BPN İstanbul ile 1 Ocak 2017 itibarıyla yürütecek. Turkcell Medya Planlama Direktörü Aslıhan Ahızkal, Turkcell markasının medya planlamasını 2014 yılından beri sektörün değerli iki ajansı Open ve BPN ile birlikte yönettiklerini ifade etti.
Gazete Ekonomi’nin haberine göre, BPN İstanbul Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Kavrazlı ise klasik medya planlama anlayışının ötesinde, ölçülebilir ve yenilikçi bakış açılarına ihtiyaç duyulan bu ortamda, Türkiye’nin en büyük reklam vereni ve global bir teknoloji oyuncusu olan Turkcell için, BPN Istanbul olarak bir dönüşüm platformu paylaştıklarını kaydetti. Ünal Kavrazlı “Önümüzdeki günlerde dünya çapında örnek olacak bir anlayışı hayata geçirmek için yola çıkıyoruz.” ifadelerini kullandı.