Sahuru emlak ve vasıta arayarak mı bekliyoruz?
sahibinden.com verilerine göre Ramazan’da da Adres Hep Aynı oldu: 01:00 – 05:00 saatleri arasında kullanıcı sayısı yüzde 110 arttı.
6 Haziran’da başlayan Ramazan ayıyla birlikte değişen uyku saatleri ve yeme-içme düzenleri, tüketicilerin online alışveriş alışkanlıklarına da yansıdı. sahibinden.com, sahur saatleri içinde site ve mobil trafiğinde yaşanan değişiminin yanı sıra kullanıcıların online alışveriş tercihlerine ilişkin verilerini açıkladı.
sahibinden.com verilerine göre, Ramazan başlangıcından bu yana site içi genel trafik oranı yüzde 6 oranında artarken, sahur saatlerinde kullanıcı sayısında yüzde 110’luk artış gözlemlendi. Ayrıca kullanıcıların sahura kadar sitede geçirdiği süre de yüzde 17 arttı.
Kullanıcıların Ramazan’da alışverişlerinde özellikle mobili tercih ettiği gözlemlendi. Sahuru beklerken en yüksek trafik 03:00 saatlerinde gerçekleşti ve bu saatlerde sahibinden.com’un Android mobil uygulamasında yüzde 408, IOS uygulamasında ise yüzde 390 trafik artışı yaşandı.
Kullanıcıların sahur saatlerinde en çok baktığı kategoriler değişmedi; emlak ve vasıta kategorilerini alışveriş takip etti.
Ramazan’ın yaz aylarına denk gelmesi nedeniyle özellikle karavan ilanlarına ilginin arttığı gözlemlendi.
Sahurda trafik artışının en çok görüldüğü iller ise Gaziantep, Konya ve Ankara oldu.
sahibinden.com hakkında
Aksoy Group bünyesinde, 2000 yılında kurulan sahibinden.com, yenilikçi ürün ve hizmet uygulamaları ile kendi iş alanındaki standartların belirleyicisi olmaya devam ediyor. Mart 2016’da ayda 40,5 milyon aktif kullanıcının, 243 milyon kez ziyaret ederek, 7 milyar sayfa görüntülediği sahibinden.com; 430 çalışanı, 5 milyondan fazla aktif ilanı ve on binlerce ürün çeşidiyle Türkiye’nin en büyük elektronik ticaret ve ilan platformlarından birisi olma özelliğini taşıyor.