Taksi için 143 no’lu hat aranacak.
İSPARK’ın çalışmasını sürdürdüğü Çağrı Merkezi (Call Center) ile ilgili İstanbul genelindeki 18 bin taksinin tek merkezden yönetileceği bir sistem kuruluyor. 1 yıldır 17 araçla Avrupa yakasında ve Anadolu yakasında hareketli olarak pilot uygulama yapılıyor. Aralık ayında bütün araçların bu sisteme dönüşü başlıyor. 1 yıl içerisinde bütün araçlar bu sisteme dahil olacak. Araçlarda taksici esnafının ve yolcunun güvenliğini sağlayacak panik butonu, kameralar ve GPS gibi teknolojik sistemler olacak.
TAKSİLER İÇİN MODERN ÇAĞRI MERKEZİ
İSPARK, İstanbul genelinde toplam 50 adet bütün taksilere açık taksi durakları kurdu. İhtiyaç duyulan yerlerde UKOME kararıyla taksi durağı açılacak. Merkezi yerlerde bütün taksicilerin kullanacağı umumuma açık taksi durakları yapılarak keyfi uygulamaların önüne geçilecek.