EKSTRA: Sebep tadilat mı?

Atatürk ve Sabiha Gökçen Havalimanı’nda yoğun yaz sezonunun ortasında yapılan inşaat çalışmaları nedeniyle meydana gelen rötarlar, yolcuları isyan ettirdi.
Neredeyse rötarsız sefer yapılamaz hale gelinirken bu kaosun arkasında Devlet Hava Meydanları İşletmesi’nin (DHMİ), havayolu şirketlerine haber vermeden ve meydanlardaki kapasiteyi ayarlamadan gerçekleştirdiği inşaat çalışmaları çıktı.

İNŞAAT ÇALIŞMALARI BIKTIRDI

Atatürk Havalimanı’nda yaz sezonu başlarken ana kalkış pisti olan 35 Sağ Pisti 70 gün süreyle kapatıldı. Sezonun tam göbeğinde 7 köprü ve ve 2 açık park yeri bakıma alındı. Uluslararası terminalin önünden geçen “G” taksi yolunun batı ucu tadilata sokuldu. Bu tadilatlar yeni bitti. Önümüzdeki günlerde de terminalde 9 köprü ve 7 açık park pozisyonu kapatılacak. “G” taksi yolunun ortası tadilata alınacak. Bu tadilatların hiçbirisi önceden ilan edilerek kapasite ayarlaması yapılmadı. Rötar krizi devam edecek.