Procter-Gamble’in ürettiği bulaşık deterjanının tanıtım etkinlikleri kapsamında düzenlenen “Hamsi Tava Şenliği”nde, dev tavada kızartılan üç ton hamsi, İstanbullulara lezzet dolu bir gün yaşattı. Beşiktaş Meydanı’ndaki şenlikte, 2.2 metre çaplı dev tavada, sekiz aşçının kızarttığı üç ton hamsi, halka ücretsiz dağıtıldı.
Şenliğe ilgi gösteren vatandaşlar, ekmek arası hamsilerden alabilmek için birbirleriyle yarıştı. Markanın reklam yüzü Berna Laçin’in de katılımcılarla yaptığı soru-cevap şeklindeki yarışmaların sonunda hediyeler dağıtıldı.
Etkinliğin sonunda, üç ton hamsinin kızartıldığı dev tava, firmanın bulaşık deterjanıyla yıkandı.
Procter-Gamble Türkiye Pazarlama Direktörü Uluç Ayık, balık yağının kadınların çıkarmakta en çok zorlandığı kirlerden biri olduğunu belirtti.
Hamsi mevsimi olması nedeniyle hamsi şenliği düzenlediklerini ve böylece bulaşık deterjanının gücünü ispatladıklarını anlatan Ayık, bu pazarda lider olmayı hedeflediklerini bildirdi.
Berna Laçin de bulaşık deterjanını önceden beri kullandığını belirterek, herkese tavsiye etti.
Ailesi ve dostları için güzel sofralar hazırlamaktan, yemek yapmaktan çok keyif aldığını belirten Laçin, “Bugün üç ton hamsi, yani ortalama dört kişiden oluşan bir ailenin her akşam hamsi yemesi durumunda on yılda tüketebileceği hamsiyi halkla paylaştık. Balık yağı ev hanımlarının çıkarmakta en çok zorlandığı kirlerden biridir. Bu deterjan üç ton hamsi tavanın yağını üstün performansı sayesinde tek başına çıkardı” dedi.