Pekin-Paris Klasik Otomobil Rallisi’nde 2. olan Anadol, otomobil dünyasının en önemli buluşması Auto Show 2010’a katılıyor. Pekin-Paris Klasik Otomobil Rallisi’nde 2. olan Anadol, otomobil dünyasının en önemli buluşması Auto Show 2010’a katılıyor. Dünyanın en eski otomobil yarışı Pekin-Paris Rallisi’nde Toplum Gönüllüsü gençler için yarışan Anadol A1, otomobil tutkunları ile Auto Show’da buluşuyor. Anadol’un önderliğinde başlayan
“Eğitime Yol Ver” kampanyası da tüm hızıyla devam ediyor.
İlki 1907 yılında gerçekleştirilen, dünyanın en eski klasik otomobil rallisine katılan OTOSAN’ın 1967’de ürettiği 371 şasi numaralı Anadol A1, 29 Ekim – 7 Kasım tarihleri arasında CNR Expo’da düzenlenecek Auto Show 2010’a katılıyor. Pekin-Paris 2010’da 1960 model araçlar klasmanında yarışan ve 15 bin kilometrelik yolculuğun sonunda 2. olarak, büyük bir başarıya imza atan Anadol A1, 3. Hall’de yer alacak. Toplum Gönüllüsü gençlere burs desteği sağlamak için Pasifik’ten Atlantik’e yol alan Gönüllerin Şampiyonu Anadol ile başlayan “Eğitime Yol Ver” kampanyası da tüm hızıyla devam ediyor.
Ahmet Şefik Öngün ve Erdal Tokcan’dan oluşan, Pekin-Paris Rallisi’ne katılan ilk Türk takımı, katıldıkları bu yarışı bir sosyal sorumluluğa dönüştürerek, ekibe destek veren sponsorlardan elde ettikleri gelirleri ve bağışların tamamını Toplum Gönüllüleri Vakfı’na (TOG) aktarıyor. 17 – 25 yaş arası 250 üniversite öğrencisi gence burs geliri elde etmenin hedeflendiği “Eğitime Yol Ver” kampanyası kapsamında Anadol A1, Auto Show’da otomobil meraklılarından destek isteyecek. Toplum Gönüllüsü gençlere bireysel destek vermek isteyenler “BURS” yazıp “4555”e göndererek TOG’a 10 TL bağışta bulunabiliyor.
Motoru güçlendirildi
Türk otomotiv sanayinin öncüsü Otosan’ın 1967’de ürettiği fiberglastan imal edilen Anadol, yarışa Serdar Bostancı ve ekibinin uzun süren hazırlıklarından sonra katıldı. Aracın ilk imalatı sırasında kullanılan teknolojisi bozulmadan motorunu 1200 cc’den 1600 cc’ye yükseltildi. Benzin deposu 120 litreye çıkarılan Anadol, yarış süresince günde 500-600 km yol yaptı.
Günümüzün en ilgi çekici organizasyonlarından biri olarak uluslararası kamuoyunda da ilgi gören 103 yıllık Pekin-Paris Rallisi’nde “Eğitime Yol Ver” kampanyası için yarışan Anadol’a çok sayıda şirket destek verdi. Ülker’in ana sponsorluğunda; Ford Otosan, Pressan, Çetaş, Eresinler, Otokoç, Adios, Akbank, Akkök, Blackout, Borusan Holding, Calyon Bank, Claude Nahum, Deniz Bank, Dominos Pizza, Eczacıbaşı, Finans Bank, Garanti Bankası, İş Bankası, Karadeniz Holding, Kumport, Lassa, Migros, Pegasus, TAV, Alcatel-Lucent, Remondis ve Şişecam sponsorluğunda; Serdar Bostancı, Ditaş, R2D2 Reklam Ajansı, Jingleturk ve Klasik Otomobil Kulübü desteğinde gerçekleşen proje kapsamında elde edilen sponsorluk ve kampanya gelirlerinin tamamı Toplum Gönüllüleri Vakfı’na (TOG) bağışlanıyor.